Ovaj blog je posvećen zvuku i njegovim raznim oblicima. Tokom godina sam nalazio puno interesantnih stvari vezanih za zvuk, pa sam došao na ideju da sve te interesantne priče, eksperimente, instrumente, uređaje, knjige, filmove, audio zapise i događaje grupišem na jedno mesto, pre svega kao ličnu evidenciju, da ne moram više da se mučim da nađem sve te stvari, a nadam se da će i vama pomoći u boljem razumevanju zvuka. Pored zvuka kao mehaničke oscilacije, pisaću i o njegovoj upotrebi u muzici, filmu, svakodnevnom životu, itd. Trudiću se da ne kršim tuđa autorska prava, al baš ako bude negde neki propust... Ukoliko se vlasnik autorskih prava javi, skloniću sporan sadržaj. Sve predloge, pdf knjige, linkove i slično, što smatrate da bi pomoglo da se napravi jedna riznica znanja o zvuku, šaljite na danilocrni[et]yahoo[dot]com

понедељак, 23. март 2015.

Sennheiser Element

Snimanje bubnja često izaziva glavobolju zbog preslušavanja elemenata ovog instrumenta. Postoje razne postavke, tehnike i uređaji koji omogućavaju da to preslušavanje bude manje, ali uglavnom je na kraju potrebno koristiti gejt kako bi se izdvojio željeni element na svakom kanalu. I ovo može da bude problem, jer živo sviranje nekad znači i udaranje ispod trešholda, pa gejt ''pojede'' i ono što je korisno. Rešenje ovog problema može da bude Sennheiser Element, koncept koji gejtu dodaje i laser, pa se on ''otvara'' svaki put kada se udari željeni element bubnja, čak i kada je ispod trešholda. Laser je usmeren ka određenom elementu bubnja, beleži vibracije i šalje poruku gejtu da je u tom trenutku ipak odsviran koristan zvuk. U tom slučaju mikrofon kupi i ostale elemente, ali se oni mogu kasnije ukloniti nekim drugim procesorima. U videu ispod se može detaljnije saznati kako ovaj sistem radi, uz napomenu da je namerno snimljen da izgleda komično.




Нема коментара:

Постави коментар