Mnoge svetske muzičke zvezde nedavno su promenile profilne slike na socijalnim mrežama, postavljajući plavu boju na kojoj ne piše ništa, ali vuče svakog da istraži o čemu se radi. Razlog ovog medijskog buma je Tidal, novi servis iza kojeg stoji Jay-Z, a koji slušaocima ( i gledaocima ) omogućava peruzimanje i preslušavanje muzike i video spotova najvišeg kvaliteta. Slični ''striming'' servisi nude muziku niske rezolucije ( između ostalih i YoutTube, koji je besplatan i najpopularniji ), a ideja koju Tidal ima je da omogući slušaocima da čuju muziku onakvu kakva jeste, bez dodatne kompresije i gubljenja detalja ( koji uopšte nisu zanemarljivi, o tome sam već pisao u članku o The Ghost in the MP3 ). Za sad su u ponudi dva paketa, Premium i HiFi koji koštaju 9.99, odnosno 19.99 dolara mesečno, što je znatno skuplje od konkurencije, ali i neuporedivo bolje.
Više informacija: http://www.tidal.com/
Нема коментара:
Постави коментар