Ovaj blog je posvećen zvuku i njegovim raznim oblicima. Tokom godina sam nalazio puno interesantnih stvari vezanih za zvuk, pa sam došao na ideju da sve te interesantne priče, eksperimente, instrumente, uređaje, knjige, filmove, audio zapise i događaje grupišem na jedno mesto, pre svega kao ličnu evidenciju, da ne moram više da se mučim da nađem sve te stvari, a nadam se da će i vama pomoći u boljem razumevanju zvuka. Pored zvuka kao mehaničke oscilacije, pisaću i o njegovoj upotrebi u muzici, filmu, svakodnevnom životu, itd. Trudiću se da ne kršim tuđa autorska prava, al baš ako bude negde neki propust... Ukoliko se vlasnik autorskih prava javi, skloniću sporan sadržaj. Sve predloge, pdf knjige, linkove i slično, što smatrate da bi pomoglo da se napravi jedna riznica znanja o zvuku, šaljite na danilocrni[et]yahoo[dot]com

уторак, 3. јануар 2017.

Psihologija poznatih zvukova

Zvuk sms poruke, podizanja operativnog sistema, reklamnog džingla... čuli ste ih bezbroj puta i svaki put tačno znate šta obaveštavaju. Ipak, to nisu bilo kakvi zvuci, iza sebe imaju dug vremenski period proučavanja i stvaranja. Kako su dizajneri zvuka uspeli da ih stvore da budu tako prepoznatljivi? Šta ovi zvuci moraju da poseduju kako bi asocijacija bila trenutna, a možda i emocija? O tome za magazine Wired pričaju Andrew Stafford i Steve Milton:




Нема коментара:

Постави коментар