Ovaj blog je posvećen zvuku i njegovim raznim oblicima. Tokom godina sam nalazio puno interesantnih stvari vezanih za zvuk, pa sam došao na ideju da sve te interesantne priče, eksperimente, instrumente, uređaje, knjige, filmove, audio zapise i događaje grupišem na jedno mesto, pre svega kao ličnu evidenciju, da ne moram više da se mučim da nađem sve te stvari, a nadam se da će i vama pomoći u boljem razumevanju zvuka. Pored zvuka kao mehaničke oscilacije, pisaću i o njegovoj upotrebi u muzici, filmu, svakodnevnom životu, itd. Trudiću se da ne kršim tuđa autorska prava, al baš ako bude negde neki propust... Ukoliko se vlasnik autorskih prava javi, skloniću sporan sadržaj. Sve predloge, pdf knjige, linkove i slično, što smatrate da bi pomoglo da se napravi jedna riznica znanja o zvuku, šaljite na danilocrni[et]yahoo[dot]com

петак, 24. март 2017.

Arpeggio

Nijedan pijanista nije savršen, greške su normalna pojava. Ipak, najbolji pijanisti greške svode na minimum, za šta su zalužne godine vežbanja. Nije moguće stalno slušati vrhunske pijaniste, posebno kod kuće, a snimci koncerata čak i preko najskupljih audio sistema ne mogu da ostave takav utisak kao zvuk pravog klavira u prostoriji. Ko ima dobar klavir, a ne zna lepo da ga svira, može da nabavi Arpeggio, robota pijanistu. On greške ne pravi i svira na bilo kom klaviru. Čak se i detaljnim pisanjem MIDI kompozicije može napraviti ''savršena'' izvedba, ali kako nju odsvirati na pravom, a ne virtualnom klaviru? Arpeggio je za sad napravljen samo kao prototip i čeka potvrdu za patent, a posle se možda nađe i u serijskoj proizvodnji.


Нема коментара:

Постави коментар