Reklama za Gillette dezodorans koja koristi zvuke iz teretane za stvaranje muzike. Mikrofoni su postavljeni oko sprava za vežbanje, snimljeni zvuk se sempluje i od njega se pravi ritam za pesmu. Jasno je da ovo nije snimljeno za dva minuta, koliko traje reklama, već da se radila postprodukcija i slike i zvuka, ali ovo je zaista dobar marketinški trik.
Ovaj blog je posvećen zvuku i njegovim raznim oblicima. Tokom godina sam nalazio puno interesantnih stvari vezanih za zvuk, pa sam došao na ideju da sve te interesantne priče, eksperimente, instrumente, uređaje, knjige, filmove, audio zapise i događaje grupišem na jedno mesto, pre svega kao ličnu evidenciju, da ne moram više da se mučim da nađem sve te stvari, a nadam se da će i vama pomoći u boljem razumevanju zvuka. Pored zvuka kao mehaničke oscilacije, pisaću i o njegovoj upotrebi u muzici, filmu, svakodnevnom životu, itd. Trudiću se da ne kršim tuđa autorska prava, al baš ako bude negde neki propust... Ukoliko se vlasnik autorskih prava javi, skloniću sporan sadržaj. Sve predloge, pdf knjige, linkove i slično, što smatrate da bi pomoglo da se napravi jedna riznica znanja o zvuku, šaljite na danilocrni[et]yahoo[dot]com
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар